זמן שקט: אירוע לילדים וילדות עם מוגבלויות ובני משפחותיהם

בונים על זה

בונים על זה

מוזמנים לאירוע ייעודי בעלות מסובסדת, ומספר משתתפים מצומצם. שפע של פעילויות, סדנאות והדגמות המאפשרות לפעול ברמות שונות על פי היכולות והרצונות של כל משתתפת ומשתתף.

 

שאלתם את עצמכם פעם מה גורם לסוכה להיות יציבה, איך בונים אוהל קרקס ענק ומה גורם ללוליין לשמור על איזון?

בסוכות הקרוב יחכה לכם אירוע שיחשוף את המדע מאחורי מבנים ושיווי משקל.

 

  • פעילויות חווייתיות של עמידה על ביצים וישיבה על מסמרים

  • מופע קרקס-קומי לכל המשפחה

  • סדנת ג'אגלינג

  • סיור בתערוכה 'למה בניינים לא נופלים'

 

במהלך חג הסוכות תערך פעילות 'זמן שקט':

יום ראשון 20/10, 9 עד 11

 

הסיורים וההדרכות יתקיימו בשפה מותאמת על ידי מדריכים מנוסים.
לתשומת לבכם: בכל שאלה בנושא נגישות, או כדי לקבל שירות של תרגום לשפת הסימנים, ניתן לפנות לרכזת הנגישות: shirp@mada.org.il
את שירות התרגום לשפת הסימנים יש לתאם לפחות שבוע מראש.

הכניסה מחייבת שריון מקום מראש

גלו את המפתח ליציבות

'קרקסיוסי' (בעלות נוספת של 10 ₪) -מזמין את הקהל למסע של קומדיה ואקרובטיקה, המשלב את עולם המבנים ושיווי המשקל. עם אשליות ותרגילים מעולם הקרקס, הוא מדגים את חשיבות האיזון בבנייה ובחיים. חוויה מהנה לכל המשפחה, מלאה בצחוק והפתעות!

'עכשיו תורך!' - ההזדמנות שלכם להתנסות במגוון מיומנויות וכלים מעולם הקרקס - ללהטט, להקפיץ דיאבולו ולשמור על איזון.

'נופל וקם' - האם אפשר לבנות אוהל קרקס מחומרים גמישים? כיצד אפשר ללכת על חבל מתוח? איך אפשר לבחון את הנקודות החלשות במבנה? הסיור המודרך בתערוכה 'למה בניינים לא נופלים' כולל חידות ואתגרי בנייה שייחשפו אתכם לאופנים השונים בהם צורת המבנה מקנה חוזק ויציבות.

ללמוד לבנות

'מה במבנה?' - כיצד בונים אוהל קרקס גדול, יציב ונייד? מה עוזר ללוליינים לשמור על שיווי משקלם? בהדגמה חווייתית ומפתיעה נעמוד על ביצים, נשב על מסמרים ונחשוף אתכם לעקרונות המדעיים וההנדסיים שמאפשרים לאנשי הקרקס לבנות מבנים יציבים ולבצע להטוטים מדהימים.

'מבנה מרחף' – מגיל 8 ומעלה - בסדנה המבקרים יפתרו את חידה ויבנו טנסגריטי - מבנה בעל מתיחות עצמית שחלקים ממנו נראים מרחפים. כיצד יוצרים מבנה כזה? מדוע הוא לא קורס? במה הוא דומה לאוהל קרקס?

סרט "פילים - סיפורה של ליטלפוט" (בעלות נוספת של 10 ₪) - הצטרפו אלינו להרפתקאותיה של "ליטלפוט", החברה החדשה ביותר בעדר הפעילים המדבריים של נמיביה. היא עומדת לצאת למסע מדהים ברחבי מדבר נמיביה. יחד עם משפחתה היא תתמודד עם האתגרים הקשוחים של המדבר ותלמד את סודותיהן וחוכמתן של אימה והפילות הבוגרות של העדר.

החופש ליצור

'פירות פוליגוניים' - סדנה מרתקת בה נגלה את סודות הפוליגונים (מצולעים), הצורות הגאומטריות שמרכיבות את העולם הדיגיטלי. נלמד איך פריסה דו-ממדית הופכת למבנה תלת-ממדי ונבנה פירות תלת-ממדיים, צבעונים ויפהפיים, אותם לוקחים הביתה למזכרת. הסדנה מפתחת את החשיבה המרחבית וחושפת את העקרונות הבסיסיים של ייצור דיגיטלי.

'החופש לבנות' - בפעילות חדשנית זו תכירו את הדור הבא של משחקי ההרכבה. בעזרת מחברים מודפסים בתלת-ממד תוכלו לחבר אובייקטים שונים וליצור מבנים מרהיבים ומקוריים. הפעילות תדגים את הרבגוניות של הייצור הדיגיטלי ותעורר את הדמיון שלכם.

מסע חידות בתערוכה "החופש ליצור" - הייצור הדיגיטלי, הכולל הדפסת תלת-ממד, חיתוך לייזר וטכנולוגיות מתקדמות נוספות, מאפשר לנו לעצב וליצור כמעט כל דבר שנוכל לדמיין. משחק חידות זה מיועד לכל המשפחה, יוביל אתכם בין המוצגים המעניינים ביותר בתערוכה "החופש ליצור" ויספר את הסיפור שמאחוריהם והעקרונות שבסיס הייצור הדיגיטלי.

שעות פתיחה במהלך החג

חג ראשון

16/10 ערב חג 09:00 עד 14:00

17/10 חג 10:00 עד 16:00

18/10 09:00 עד 14:00

19/10 10:00 עד 16:00

20/10 11:00 עד 18:00 

21/10-22/10 09:00 עד 18:00

חג שני

23/10 ערב חג 09:00 עד 14:00

24/10 חג 10:00 עד 16:00

25/10 אסרו חג 09:00 עד 14:00

26/10 10:00 עד 16:00

 

המוזיאון מתאים לילדים מגיל 3, והפעילויות מתאימות לילדים מגיל 5 ומעלה.

 

הכרטיס כולל את כל תערוכות ופעילויות המוזיאון

(למעט כניסה למופע 'קרקסיוסי'/סרט שהם בתוספת תשלום)

עלויות:

ילדים מתחת גיל 5 - כניסה חינם

ילדים / מבוגרים – 65 ₪

כרטיס משפחתי – 235 ₪

תושבי היישובים המפונים (בהצגת תעודת זהות ושריון מקום מראש) – כניסה חינם

הכניסה מחייבת שריון מקום מראש